woensdag 3 juli 2013

puistjespatches van de action

deze patches zijn €0.99 en er zitten 36 patches in.
de verpakking is simpel maar handig omdat het in meerdere talen staat, om precies te zijn in het :Nederlands,Duits,Frans en Engels.
als je het doosje openmaakt zie je de patches in een speciaal zakje en een gebruiksaanwijzing.
lees de gebruiksaanwijzing eerst goed door.
dan maak ik het zakje open en haal de patches eruit.
ik heb ze al een paar keer gebruikt.
de patches zitten tussen 2 plasticjes
extra hygiënisch dus!

ik ga hem nu op doen.

hij zit erop en ik ga er even een nachtje mee slapen. je voelt wel dat die even intrekt een beetje een tinteling maar dat geeft niet.
echt onopvallend is die niet,ik zou er niet mee de straat op gaan maar voor s'nachts kan het makkelijk

hij is niet helemaal weg maar je ziet hem al een stuk minder ik denk als je vaker hem bedekt met een puistjespatch dat die dan na een aantal dagen helemaal weg is.

en het voordeel is dat: het totaal geen pijn doet. je staat dus geen pijn te lijden voor te spiegel en je krijgt er geen littekens van echt een aanrader en dat voor maar €0.99 echt toppie!
 
xoxo lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten